Vállfájós vagy? Így nyomj fekve!

Testépítés ízületi fájdalom váll, váll kattogás oka

fekvenyomás

Ananda Pedig különösen a klasszikus rúddal való edzés a lehető legkárosabb dolog, ami a vállunkkal történhet. Nem hiába fájlalja minden egyes testépítő a vállízületeit. Sajnos a vállfájdalmak és az erőedző módszerek, úgy tűnik, együtt járnak, mint a sonka meg a tojás. De szerencsére ez nem igaz!

fekvenyomás helyesen

A sérülés forrása: a rotátor köpeny A rotátor köpeny nem egy izom. Ez egy izomcsoport, ami stabilizálja a felkarcsontot a vállban. Ahogy a neve is sugallja, a rotátorköpeny felelős a felkar előre és hátrafelé fordításáért.

testépítés ízületi fájdalom váll áttört fájdalom a lábízületben

Ez egy nagyon komplex és sérülékeny izomcsoport, testépítés ízületi fájdalom váll közel sem képes olyan gyorsan fejlődni, mint a körülötte lévő nagy és erős vállizmok. Ez az izomcsoport nem képes alkalmazkodni az olyan természetellenes mozgásformához, mint a fekvenyomás vagy a katonai nyomás rúddal.

Ezért előbb utóbb a nagy terhelés hatására az begyullad és hetekig hónapokig fájhat. Mivel a testépítő nem változtat a gyakorlatán ez a fajta fájdalom az élete részévé válik és megtanul vele együtt élni.

  • Eszköz a térdízület kötőelemeihez
  • Klasszikus erőgyakorlat, az erőemelés egyik alapeleme, melynek végzése során intenzíven tudunk nagy súlyokkal dolgozni.

A váll természetes és testépítés ízületi fájdalom váll mozgásai Sok testépítő abban a hitben él, hogy a vállfájdalommal együtt kell élni. Ez nem igaz. Akár hiszed, akár nem, megvan a módja annak, hogy tömör erős, de funkcionális deltaizmaid legyenek anélkül, hogy közben a váll megsérülne. Hiszen azért edzünk, hogy erősek legyünk, hogy meg tudjuk védeni a barátnőnket, hogy élvezzük az erő előnyeit.

Életmódi tanácsok, nyaki fájdalomra

Nem pedig azért, hogy még csak fel sem tudjuk emelni fájdalom nélkül a karunkat. Miért okoznak fájdalmat a testépítők által használt válledzések? Sokan azzal nyugtatják magukat, hogy ez a nehéz súlyok miatt van. A valódi oknak azonban semmi köze a gyakorlatok közben használt súlyokhoz.

testépítés ízületi fájdalom váll gyógyszer ízületekre avokádóolajjal

Az emberi test hatalmas erőt képes felépíteni ízületi problémák nélkül is, sőt az emberi test ösztönösen erős akar lenni! A valódi ok a gyakorlatok kivitelezésében keresendő.

A váll természetes és természetellenes mozgásai

Ugyanis a fekvenyomás, a katonai nyomás rúddal, nyomás nyak mögül és az ezeket utánzó gépek stb, mind természetellenesek a testünk biomechanikai működése szempontjából. Mert mindegyiknél kifelé néző könyökkel dolgozunk. A legkönnyebben ez úgy érthető meg, ha megvizsgáljuk az emberek ösztönös mozgását.

Keressünk hétköznapi mozdulatokat, amik hasonlítanak a vállból nyomáshoz. Ezeket is mind előrenéző könyökkel hajtjuk végre.

Miért kezd el fájni a váll?

Mert így a stabil, így az erős, így a természetes! A megoldás: calisthenic A calisthenic egyik vállgyakorlata a kézenállva nyomás. A kézenállásban végzett fekvőtámasz közben a test ösztönösen a vállak számára legegészségesebb helyzetet veszi fel.

testépítés ízületi fájdalom váll csont- és ízületi betegségekre vonatkozó referencia

A könyökök mindig a felsőtest mellett maradnak, a mellizmokkal szemben. Ha kifelé tolod őket, az elég furcsa érzés, és szinte lehetetlenné teszi az egyensúlyozást, a tested előre bukik. A másik nagy előnye: a fejed megakadályozza, hogy a talaj a válladdal egy szintbe kerüljön, ami szintén nagyon természetessé teszi ezt a gyakorlatot.

Még a profi kézenállók - akik meg tudják érinteni az állukkal a talajt - sem képesek olyan mélyre ereszkedni, hogy a rotátorköpeny izmai mechanikailag hátrányos helyzetbe kerüljenek.

A laposan fekvő tenyér helyzete is testépítés ízületi fájdalom váll a rúd fogásánál, mivel a lapos felület miatt a terhelés jóval egyenletesebben oszlik el, így az alkarok is harmonikusan tudnak erősödni.